مرگ اندوهبار مهسا امینی و سه سوال از پلیس

مرگ اندوهبار مهسا امینی و سه سوال از پلیس

منبع:عصر ایران

تاریخ درج:1401/06/27

امتیاز خبر:0 نفر

تقریبا هیچ کس حال و روز خوبی ندارد بعد مرگ غم انگیز مهسا امینی؛ از این روی دل و دماغی برای نوشتن مطلب مفصل و حال و حوصله ای برای خواندن متن طولانی نیست. پس این نوشتار به سه سوال کوتاه از پلیس خلاصه می شود:

۱ - وقتی اعلام شد مهسا امینی را به خاطر نوع پوشش اش گرفتند، لابد خیلی ها فکر کردند که چه لباس نامناسبی داشته است اما وقتی عکس و فیلم هایش منتشر شد، همه دیدیم که مانتوی بلند و شال بزرگی داشت و مانند اغلب زنان و دختران ایرانی، پوششی عادی و کاملا متعارف داشت و جالب این که با خانواده اش هم به تهران آمده بود.

حتی اگر اصرار دارید بر گشت ارشاد، ماموران شما بر چه اساسی کسی که چنین لباس موجهی بر تن داشت را گرفتند و بردند و شد، آنچه نباید می شد؟ واقعا چرا؟

 
 
 
 

مرگ اندوهبار مهسا امینی و سه سوال از پلیس

۲ - بر خلاف برخی افراد و جریان ها که اصرار دارند مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، چنین ادعایی را بدون وجود سند و مدرک نمی پذیریم و بی صبرانه منتظر گزارش رسمی پزشکی قانونی هستیم ولی از پلیس می خواهیم درباره فیلم منتشره از مهسا امینی در مقر پلیس امنیت اخلاقی شفاف سازی کند و به ابهاماتی از قبیل چرایی کات خوردن فیلم در روز و ادامه آن در شب پاسخ دهد.

۳ - همه دختران این سرزمین دست‌کم ۱۲ سال در سیستم آموزش و پرورش تحت تعلیم قرار می گیرند، صدا و سیما و نهادهای رسمی تبلیغاتی نیز ۱۲ ماه سال در حال پمپاژ "هدایت" به جامعه هستند.

اگر زنان و دختران ایرانی بعد از این همه تبلیغات، به زعم مسوولان ارشاد نمی شوند و باید به زور سوار "ون" شان کرد، چگونه است که فکر می کنید می توانید ظرف چند ساعت هدایت و توجیه شان کنید؟

مرگ اندوهبار مهسا امینی و سه سوال از پلیس
واقعا از کدام روش روان شناسانه معجزه آسایی بهره می برید که زنان و دخترانی که در تمام عمرشان توجیه نشده بودند را به طرفه العینی ارشاد می کنید؟ اگر چنین کیمیایی دارید، آن را در اختیار نهادهای آموزشی و فرهنگی و تبلیغی بگذارید و اگر ندارید و خودتان هم می دانید که کاری پرهزینه و بی ثمر انجام می دهید، با حریت و شرافتی که شایسته نام و لباس واقعی پلیس است، همین امروز این بساط را جمع کنید و تمام توان تان را مصروف وظایف اصلی تان کنید که خیر دنیا و آخرت تان در آن است.

کلمات کلیدی: مرگ اندوهبار مهسا امینی و سه سوال از پلیس

اخبار مرتبط

نظرات کاربران در رابطه با خبر

نظری برای این خبر ثبت نشده است.

نظر خود را برای ما ارسال کنید (ارسال نظر مخصوص اعضا سایت است)

*نام و نام خانوادگی:
*امتیاز شما:
*موضوع:
*نظر شما:
کد امنیتی: