صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح

صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح

منبع:خبرگزاری مهر

تاریخ درج:1402/02/13

امتیاز خبر:0 نفر

در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از تسهیل و تسریع صورت گرفته و اقدامات جهادی سازمان ثبت در صدور اسناد اراضی و املاک نیروهای مسلح تقدیر و تشکر شد.

حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز در دیدار با رئیس و مدیران سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح، با اشاره به تمهیدات سازمان ثبت و تهیه نقشه و حدنگاری ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که تا پایان نیمه اول سال جاری، تمامی اراضی و املاک نیروهای مسلح حدنگاری و سنددار شود.

وی با اشاره به سفرهای منظم استانی و ارزیابی عملکرد ثبتی استان‌ها، از سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح خواست تا چالش‌ها و موانع تثبیت املاک و اراضی باقیمانده این ارگان را اعلام تا در این سفرها مورد پیگیری قرار گیرد.

ذبیحی رئیس سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح در این دیدار با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم و تعامل سازنده و بسیج کشوری کارکنان سازمان ثبت در واحدهای ثبتی کشور با تشکیل قرارگاه‌های حدنگاری مرکزی و استانی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدامات ارزنده‌ای را در این زمینه رقم زد و موجبات تسریع در تثبیت این اراضی را فراهم کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۲۱۰ نفر از نیروهای این ارگان در کل کشور در قرارگاه‌های حدنگاری شرکت می‌کردند و با انعکاس مشکلات و مسائل، بیش از ۹۰ درصد از موانع پیش رو در این قرارگاه‌ها مرتفع شد.

ذبیحی از انجام حدنگاری ۳۶۰ هکتار معادل ۲۳ هزار سند در این مدت خبر داد و گفت: مشکلات ۲ هزار سند مربوط به نیروهای مسلح نیز در تعاملات فی مابین رفع شده است.

کلمات کلیدی: صدور اسناد ۹۴ درصد از اراضی و املاک نیروهای مسلح

اخبار مرتبط

نظرات کاربران در رابطه با خبر

نظری برای این خبر ثبت نشده است.

نظر خود را برای ما ارسال کنید (ارسال نظر مخصوص اعضا سایت است)

*نام و نام خانوادگی:
*امتیاز شما:
*موضوع:
*نظر شما:
کد امنیتی: