رسولی نژاد: با مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود

رسولی نژاد: با مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود

منبع:ایسنا

تاریخ درج:1401/04/07

امتیاز خبر:0 نفر

سیداحمد رسولی نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: دو روز قبل در خصوص وضعیت مدیریت ضعیف و ناکارآمد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به رئیس جمهور و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تذکر دادم، چراکه ما نماینده دولت نیستیم ما پشتیبان منافع مردم هستیم. منافع ملی و مردم خط قرمز ماست لذا منتظر اقدام عاجل و قاطع رئیس جمهوری و وزیر بهداشت در این خصوص هستیم و در غیر این صورت به سایر وظایف قانونی خود من جمله استیضاح وزیر بهداشت عمل می کنم.

وی با اشاره به سرقت چند هفته قبل از یکی از شعب بانک ملی تهران و سخنان امام جمعه موقت تهران در این رابطه خاطرنشان کرد: ما با امام جمعه محترم در برخورد قاطعانه با سارقان موافقیم اما در کنار این برخورد قاطع بهتر نبود با آن دسته از صاحب منصبان که فرقی نمی کند وزیر، نماینده، قاضی، برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول رئیس جمهور، معاون وزیر، دختر وزیر، مدیرعامل شرکت دولتی و... که مفسد اقتصادی بودند و به بیت المال خیانت کردند و به قول خودشان سهم خود را از سفره انقلاب و نظام برداشتند هر چند که تعدادشان اندک است، با اشد مجازات برخورد شود؟

نماینده مردم دماوند افزود: گرچه بهتر بود در دید عموم گردنشان زده می شد اما حداقل در یکی از میادین این دست هایی که به سوی بیت المال دراز شد قطع می شد، بلکه تاثیرگذارتر بود. در سال های ابتدای انقلاب برای خدمت به مردم و جهاد و شهادت رقابت بود گرچه همان زمان هم عده ای اندک به فکر ثروت اندوزی و رفاه خود و خانواده شان بودند و پس از پایان جنگ رئیس جمهوری آمد با افکار لیبرالی و اشرافی گری که پایه گذار زندگی اشرافی برخی از مقامات و ایجاد فاصله با مردم شد، مقدمه اختلاف، رشوه خواری و مفاسد اقتصادی.

رسولی نژاد یادآور شد: سال پانزدهم است که همراه مسئولین ادارات از محلات شهرها، شهرک ها و روستاهای دو شهرستان به طور مرتب دیدار دارم، در یکی از این دیدارها رئیس شورای اسلامی یکی از روستاها گفت «ما در دو دهه اول انقلاب زندگی خود را داشتیم، کشاورزی، دامداری و... و همه ادارات کمک و حمایت می کردند، اما سال هاست که دچار مشکل شده ایم و برخی از ادارات زندگی را بر ما دشوار کرده اند و باید قوانین به نفع مردم تغییر کند.

وی افزود: به طور مثال دولت مصوبه ای در مورد حریم رودخانه ها دارد که در مورد مناطق کوهستانی مشکل ساز است و این حریم تعیین شده به فشار بر روستائیان و مردم منجر می شود. آقای رئیس جمهور این باید اصلاح شود چراکه زمین های مردم در اختیار سازمان آب قرار گرفته و آن را تملک کردند و به اشخاص دیگر اجاره می دهند که ظلم به روستائیان است.

کلمات کلیدی: رسولی نژاد: با مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد شود

اخبار مرتبط

نظرات کاربران در رابطه با خبر

نظری برای این خبر ثبت نشده است.

نظر خود را برای ما ارسال کنید (ارسال نظر مخصوص اعضا سایت است)

*نام و نام خانوادگی:
*امتیاز شما:
*موضوع:
*نظر شما:
کد امنیتی: