رئیس کل دادگاه‌های عمومی از زندان اوین بازدید کرد

رئیس کل دادگاه‌های عمومی از زندان اوین بازدید کرد

منبع:خبرگزاری مهر

تاریخ درج:1402/02/13

امتیاز خبر:0 نفر

یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی در بازداشتگاه اوین حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان، در خصوص مطالبات و در خواست‌های آن‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

وی در جریان بازدید از بازداشتگاه اوین بیان کرد: سیاست و مقررات فضایی بر کاهش جمعیت کیفری زندان و تعیین تکلیف فوری در پرونده‌های آنان است و این امر به نحو مناسب در دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران پس از وصول کیفرخواست در حال انجام و جریان است.

رئیس کل محاکم تهران، اضافه کرد: همانطور که مجرم مستحق مجازات است مستحق برخورداری از نهادهای ارفاقی پیش‌بینی شده در مقررات قانونی هم می‌باشد و در این راستا اقدامات مؤثری در اعمال نهادهای یاد شده انجام شده است.

در راستای برنامه‌های قوه قضائیه و سیاست‌های تحولی محاکم تهران مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضائی مددجویان، بازدید دوره‌ای از زندان‌های تهران بزرگ، برنامه مدون و برنامه ریزی شده در محاکم تهران است که به صورت مستمر و زمان‌بندی شده توسط رئیس کل، معاونین قضائی ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضائی و قضات شعب دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران انجام می‌شود، تا درخواست‌های زندانیان بررسی و اعمال مقررات لازم صورت گیرد.

کلمات کلیدی: رئیس کل دادگاه‌های عمومی از زندان اوین بازدید کرد

اخبار مرتبط

نظرات کاربران در رابطه با خبر

نظری برای این خبر ثبت نشده است.

نظر خود را برای ما ارسال کنید (ارسال نظر مخصوص اعضا سایت است)

*نام و نام خانوادگی:
*امتیاز شما:
*موضوع:
*نظر شما:
کد امنیتی: