«دربانی» مدیرکل ثبت‌اسناد استان سمنان شد

«دربانی» مدیرکل ثبت‌اسناد استان سمنان شد

منبع:خبرگزاری مهر

تاریخ درج:1399/07/29

امتیاز خبر:0 نفر

در آئینی با حضور مسئولان کشوری و استانی «علی‌اصغر دربانی» با حکم معاون رئیس دستگاه قضا و رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به‌عنوان مدیرکل جدید ثبت‌اسناد استان معرفی و از زحمات «ولی‌الله عبدی گمیشانی» که قدردانی شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در این مراسم با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه‌های مربوطه برای اجرای طرح ملی حدنگاری اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری مهم‌ترین رویکرد سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور است.

مهدی اقبال با تأکید بر اینکه ۷۰ درصد از پرونده‌های حقوقی این سازمان مربوط به بخش املاک است، تصریح کرد: مبارزه با فساد از دیگر رویکردهای اصلی سازمان ثبت‌اسناد است و دستگاه قضا با افراد درون سازمان که مرتکب فساد مالی و جرایم مختلفی ازجمله زمین‌خواری و ارتشا شوند برخورد می‌کند.

وی بابیان اینکه در استان سمنان گزارش ویژه‌ای مبنی بر فعالیت باندهای فساد در این زمینه ارسال نشده است، تأکید کرد: اراضی ملی در استان دارای مستثنیات کم‌تری نسبت به دیگر استان‌های کشور است بنابراین لذا تثبیت نقشه‌های اراضی ملی در این استان آسان‌تر خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه دفترهای اسناد رسمی متخلف در استان‌ها کم شمارند، یادآور شد: تعداد اندک متخلفان در این حوزه نیز به دلیل عدم نظارت‌های کافی امکان فعالیت پیداکرده‌اند.

کلمات کلیدی: «دربانی» مدیرکل ثبت‌اسناد استان سمنان شد

اخبار مرتبط

نظرات کاربران در رابطه با خبر

نظری برای این خبر ثبت نشده است.

نظر خود را برای ما ارسال کنید (ارسال نظر مخصوص اعضا سایت است)

*نام و نام خانوادگی:
*امتیاز شما:
*موضوع:
*نظر شما:
کد امنیتی: